1. خانه
  2. chevron_left
  3. پشتیبانی

پشتیبانی

شرکت توسعه فناوری اطلاعات یامین به تمامی مشتریانی که از سامانه آموزش مجازی مودل به هر نحوی استفاده می‌کنند خدمات پشتیبانی ارائه می‌نماید. این خدمات حتی شامل مشتریانی که در حال حاضر این سامانه را از طرق دیگری تهیه و استفاده می‌نمایند نیز می‌شود.

نتیجه تصویری برای پشتیبانی

خدمات پشتیبانی

عمده نیازمندی‌هایی که در امر پشتیبانی سامانه آموزش مجازی مودل نیاز است و این شرکت به ارائه آنها می‌پردازد عبارتست از:

نتیجه تصویری برای moodle

  1. نصب و راه‌اندازی نرم افزار مودل از ابتدا تا انتها
  2. تغییر نسخه و نصب افزونه برای مواردی که مودل نصب و در حال عملیات است.
  3. انجام تنظیمات مختلف بخش‌های آموزشی، امنیت، سرور، ثبت نام، کاربری و …
  4. پشتیبان‌گیری از فایلها و بانک‌های اطلاعاتی جهت حفظ امنیت اطلاعات
  5. ایجاد تغییرات و به‌روز رسانی در بخش‌های گرافیکی و نمای سایت
  6. پیگیری و رفع مشکلات و مسائل فنی مربوط به مودل و محتواهای آموزشی
  7. مهاجرت یا انتقال از سرور یا دامنه‌ای به سرور و دامنه‌ای دیگر

روش‌های پشتیبانی

پشتیبانی شرکت براساس قرار داد منعقده با روش‌های مختلفی همچون سیستم help desk‌، تیکت، تلفن، گروه‌ تلگرامی، ایمیل و … انجام می‌شود. آنچه در پشتیبانی مهم است زمانبندی پاسخگویی است. این زمان‌بندی براساس حساسیت‌های کاری مشتری و توافق فی‌مابین تعیین می‌شود.

جهت طرح سئوال یا ارائه نظر در این مورد یکی از راه‌های ارتباطی شرکت را انتخاب نمائید

فهرست
support
icon
ارسال درخواست
Close
call
021-22755507-9
menu-icon
تیکت پشتیبانی